Le Gascon (parlers et personnalités) vient de la nuit des temps, bien avant les Romains, disent certains...Il a su résister aux multiples changements de la nature et de la société. Aujourd'hui encore, il s'adapte, il existe !
o Gascon,(parlar, personalitats) vient de la neit deus temps, plan avant los romans, ce disent...Qu'a sabut resistir aus multiples cambiaments de la natura e de la societat. Uei enqüèra que s'adapta, qu'existeish, que viu !
Pour assurer son avenir, la section ATAU-ATAU propose plusieurs activités, à 5 occasions :
Enta assegurar lo son avièner, la section "ATAU-ATAU",que prepausa mantas activitats:
1ère) Le premier mercredi de chaque mois, à 17 heures 30, salle de la Técouère, à AMOU : connaissance des règles de grammaire, de conjuguaison, d'écriture.
Lo prumer dimècres de cada mes, a cinc òras e mieja deu vrèspe ( 17 òras 30 ), sala de la Técouère, a Amor,
° Coneishença de las règlas de gramatica, de conjugason e d'escritura.
-
2ème) - Le deuxième mercredi, à 17heures 30, chez Florian, café de la Halle, à AMOU : batalèra. On y discute, de tout et de rien, de l'actualité, du temps qui passe ; on interpelle les clients , heureux de nous répondre en gascon. Pas triste !
Lo dusau dimècres a cinc òras e mieja deu vrèspe,( 17 òras 30) au Florian, cafè de la Hala, a Amor:
° Batalèra. Qui discutim de tot e d'arren,de l'actualitat, deu temps qui passa, qu'ahupam los clients, urós de respóner en 'patois' (gascon) !Que hé plaser !
3ème) - Le troisième mercredi, à 17heures 30, salle dela Técouère, à AMOU : lecture de textes en gascon "normalisé", celui adopté par l'Education Nationale.
Lo tresau dimècres, a cinc òras e miejas deu vrèspe, ( 17 òras 30) sala de la Técouère, a Amor:
° Lectura de tèxtes en gascon 'normalisat', lo qui es estat adoptat per l'Educacion Nationau.
4ème) - Le quatrième mercredi, à 17heures 30 salle de la Técouère, à AMOU: cantèra : Chants anciens et nouveaux du répertoire gascon, accompagnés, ou non, par l'accordéon diatonique de Yannick.
Lo quatau dimècres, a cinc òras e mieja deu vrespe, ( 17 òras 30), sala deTécouère, a Amor:
° CANTÈRA : cants ancians e navèths deu repertòri gascon, acompanhats, o non, per l'acordeon diatonic de la Janic
5ème) deux mardi par mois, apprentissage de danses gasconnes traditionnelles à 20h30, en alternance à Amou (salle de l'Etoile), et Sault de Navailles (salle André Dugert)
Dus dimars per mes, aprentissadge de las danças gasconas en so deu a Amor (sala de l'Estala) o a Sault de Navailles ( sala André Dugert) a ueit òras deu ser.
-